Bilder :)

Hallå!

Jag har haft världens underbaraste dag. Min kära vän Frida har varit på besök idag.
Det var precis vad jag behövde..
Det var rolig att se henne, det var ju trots allt ett ganska bra tag sen. Hon har varit två
veckor utomlands med sin kille, nästan så man blir lite avis. Nu började verkligen synas att
hon väntar barn också, det ser så mysigt ut. Vi såg på sex and the city mest hela dagen
men vi har en hel box kvar att knåpa oss igenom.

Här kommer lite bilder som jag utlovade från Malta:


Myyys :)


Det var sjukt varmt, det kanske syns på Kevin? :P


Ljuuuva toner strömmade ut ur högtalarna :)


Niice pose! Me like!


En av de coolare bilderna, eller vad tycker ni? Häfigt!!


Publiken var inte sena att hänga på kevin och bandet!


Fotografen fick visst med mig också den lilla rackaren!


Söta flickor som mer än gärna ville ta foto och få en autograf!


Härliga damer från Sverige på besök! :) Deras guide var Roberta som varit
ett Kevin fans i många många år. Himla snäll!


Här har vi två andra fans till Kevin som jag lärde känna under min tid på Malta.
Så kul att se dem igen.


Fritiden spendrade vi som tidigare nämt i poolen och soolen :p looovelyy!!


NU är jag så trött så jag måste gå och sova. En ny dag väntar imorgon. Får se om jag kan få med mig Kevin som sitter och spelar X-box *fniss* Kan bli en utmaning ;o)

Natti Natti.
Sofia


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Fina bilder!!!

2009-08-27 @ 00:18:18
Postat av: Marielle

Nämen oj vilka härliga bilder:) Jo den va cool, den lite mörkare;)



Jag ska strax sova med:) Börjar bli sent

Gonatt

2009-08-27 @ 00:37:04
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Linnea Gröning

Åh, Sofia, jag blir så himla glad när du kommenterar min blogg :') IH! TACK! Nej den dagen glömmer man INTE! Vilka fina bilder, så himla söt bild på dig dessutom :) Jag saknar dig, så mycket! Kommer du med 6 september till kungsträdgården? PUUUSS!

2009-08-27 @ 06:23:52
URL: http://kevinjamesborg.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej sötaste! :)



Va härligt att du haft en sån bra dag! :D Kul att du kunde träffa Frida nu, det är alltid så underbart när man träffar vänner man inte sett på länge :D <3

Oj, så fina bilder!! :) Ser grymt härligt ut :) Håller med dig, den mörka bilden var ju riktigt cool! :) Och du är ju bara så söt, som vanligt :D <3

Ha en bra dag idag!! :) Pussar och kramar <3<3

2009-08-27 @ 08:27:59
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Ulrika

Sofia!!! :D Tack, tack, tack för kommentaren på min fansite!!!! :D Du kan inte ana hur glad det gör mig :D Tack så mycket! :) Kul att du tyckte den nya designen :D Du är underbarast, gulligast och bara så bäst!! Glöm aldrig det! :) Ha det bra!! Pussar och kramar <3<3

2009-08-27 @ 08:33:26
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Moa

ÅHHHH!!! Jag har letat efter din blogg så länge!! Nu ska jag läsa den varje dag!!!

2009-08-27 @ 11:36:50
Postat av: Ulrika

Hej igen :P Jag ville bara ge dig denna lilla dikt som jag skrivit om dig, så här kommer den :) :



"Sofia, du är bara bäst, på alla vis, på alla sätt! Du har ett hjärta av guld, en sån underbar tjej, jag är så glad att jag fått träffa dig! Du skiner som en sol, så unik, så cool! Du ger mig så mycket lycka och allt detta kommer jag alltid att tycka!"



Det är inte den bästa dikten i världen kanske :P men jag hoppas du tycker om den :D

Pussar och kramar <3<3

2009-08-27 @ 12:58:09
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Karin

Vad fina ni är tillsammans!!

2009-08-27 @ 13:49:15
URL: http://fjarilkarin.blogg.se/
Postat av: Janet

guud va härliga bilder!! Du och Kevin ser såå söta tillsammans <3

Ha en bra dag!! :)

2009-08-27 @ 14:34:23
URL: http://janecita.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Hej sofia,Tack så jättemycket för kommentaren! Gud vad söta bilder på er, jag hade jättegärna åkt till malta men jag hade inte råd! Jag hittade den på kevins hemsida www.kevinborg.se! vi ses nästa söndag! kan du be kevin att han sjunger för mig när han sjunger with every bit of me! kram och hälsa till kevin från gabriella!

2009-08-27 @ 14:54:59
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Elin

Najsiga bilder! :D

Haha jo det syns väl på Kevin ;)

2009-08-27 @ 14:57:21
Postat av: Sanna eklund

Jättefina bilder! Ser jättemysigt ut på Malta! Dit vill jag verkligen åka någon gång.

Tack för kommentaren på min blogg också! Jättegulligt! :D

KRAM.

2009-08-27 @ 15:14:50
URL: http://thaeklunden.blogg.se/
Postat av: Michele

Åh va fina ni är tillsammans.. Man blir alldeles rörd. ingen är finare än ni!

2009-08-27 @ 15:53:03
Postat av: Malin

Skitfina bilder =) Särskilt de på scenen, och självklart den första på er två. :)



Kram

2009-08-27 @ 17:21:11
URL: http://bloggtjej.blogg.se/
Postat av: SofiaSöderström!

Åhh vad fina bilder! så söta är ni!

kramar från spfia (:

2009-08-27 @ 18:27:56
URL: http://flikkansofiaa.bilddagboken.se
Postat av: SofiaSöderström!

Åhh vad fina bilder! så söta är ni!

kramar från sofia (:

2009-08-27 @ 18:28:55
URL: http://flikkansofiaa.bilddagboken.se
Postat av: marielle eriksson

heej sötis :) väldigt fina bilder du har lagt ut :D jättefina ju :D tycker speciellt om den bilden på dig och kevin, när kevin pussar dig på kinden, så himla söta ni är :D och den bilden på bara dig, du är så gullig på den:) du är en toppen person sofia :)och bilderna från kevins konsert är så coola och fina, tack för att du lägger ut så många fina och söta bilder :) det är så kul att få se dom :) hoppas att ni hade det toppenbra i malta , men det verkar som det i allafall ;) :) :P är lite avis på er att ni kunde åka ditt hehe ville ju också ditt :( men det får bli någon annan gång :) saknar dig och kevin massor så jag hoppas att jag får träffa er snart , det hår gått för länge att inte ha fått träffat , blir snart tokig på det !! men du och kevin får ha de så bäst, massor med kramar till er för att ni är två underbara och godhjärtade personer som alltid får den så himla lycklig!! puss puss<3

2009-08-27 @ 21:30:48
Postat av: Patrik

Jätte fina bilder Sofia:)



Härligt att bada med delfiner.) åhh det ska jag också göra nångång:D



Kolla gärna in bloggen, har laggt lite bilder från sommarkrysset där:)

Kommentera om du har lust:D

2009-08-27 @ 22:49:55
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Patrik

Jätte fina bilder Sofia:)



Härligt att bada med delfiner.) åhh det ska jag också göra nångång:D



Kolla gärna in bloggen, har laggt lite bilder från sommarkrysset där:)

Kommentera om du har lust:D



skrev fel adress i förra(A)

2009-08-27 @ 22:50:24
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jättefina bilder, kul att du la upp dom så vi kunde få se, det ser mer än härligt ut! :)

Första bilden på dig och Kevin är så söt!! hihi :)

Stor Kram till dig.



2009-08-28 @ 13:26:32
Postat av: Maria

Heej Sofia!!!! JÄTTEFINA BILDER!!!!! DEN FÖRSTA PÅ DIG O KEVIN VA JÄTTEGULLIGT!!!!!! NI ÄR SÅÅÅÅÅ SÖTA IHOP!!!!!!!! VA KUL ATT FRIDA KOM O HÄLSA PÅ!!! HAR MAN INTE SETTS PÅ LÄNGE SÅ ÄR DET SUPERKUL ATT TRÄFFA DEM IGEN!!!!!! MAN HAR JU LÄNGTAT SÅ!!

HA DET SÅ BRA!!!!

PUSS O KRAM MARIA!!!!:)

2009-08-28 @ 17:33:12
Postat av: Vonne

Oj vad fina bilder, det är så man längtar tillbaka faktiskt. Om du vill kan du gå in och kolla bilder jag och Kia tog, finns på www.Vonnepyssel.blogspot.com Vi bodde också på ett mycket bra hotell och är helnöjda med hela resan, vi stannade ju en vecka och Roberta var helt otrolig liksom hennes man och tog hand om oss och visade oss både Gozo och Medina och Blå lagun plus en jättefin restaurang "pickolo Padre" hette den som vi var på två kvällar. Såg Kevin igår på kristallen och det var ju såå bra och kul att se honom i ett "nytt" uppträdande. Hälsa att han ska kurera sig så han inte drabbas av elakartad förkylning nu i dessa förkylningstider.

2009-08-29 @ 10:48:33
Postat av: amanda (: <3

gud vad fina bilder <3

du är så fin, sofia (: läste nyss aftonbladet på nöjessidorna och där fanns det en bild med dig och kevin från kristallen - galan igår kväll. Me like ! Den lite mörkare bilden var cool, det gillar vi (: Gud vad fina bilder , åter igen, och jag hoppas att jag kan få lägga upp dom på bloggen? <3 du är världens finaste sofia (: hihih, x-box 360 är grymt (: min storebror har det, man får aldrig honom ifrån alla dom där spelen, vilken kamp ! ;D

jag saknar dig, hoppas vi syns <3

kram amanda

2009-08-29 @ 14:36:29
URL: http://www.nogg.se/kevinborgstar
Postat av: Britt-Marie

Hej Sofia

Bilden på dig och Kevin är riktigt fin. Kevins framträdande i kristallen var riktigt bra. Skriver inte mer till dig i kväll då jag är trött efter att ha stått en hel dag på en marknad och sålt Lindas smycken. Ha det så gott lilla gumman.

Kram Britt-Marie



i

2009-08-29 @ 20:27:22
Postat av: kia

Jättefina bilder, det får mej att tänka på hur bra allt var. Kevins framträdande på Kristallen var kanon men konserterna på Malta kommer att sitta länge på näthinnan! Det var en härlig stämmning o kul att prata med dej, under mer avslappnande former. Roberta med familj var här i fyra dagar o dom åkte hem nu på em. Dom är helt otroliga o gästvänliga. Ha det så bra o stor kram till dej!

2009-08-30 @ 17:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle