Trötter

Idag tog vi en lång och välförtjänt sovmorgon. Vi har mest tagit det lugnt hela dagen, betalat lite räkningar och sprungit lite ärenden. Jag har även städat en del.

Vi kom precis hem från filmhuset. Kevin fick ett stipendium från teaterförbundet för hans insats som artist :) Det märktes att han blev rörd när han skulle gå fram och ta emot diplomet.

Imorgon ska vi upp tidigt föt att ta morgonflyget till Umeå, Kevin har en spelning där på kvällen. Mamma och två av hennes arbetskompisar kommer och tittar, ska bli roligt att träffa dem. 

Nu ska jag krypa under täcket. Känner mig helt utmattat...

Sov gott.. 

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Tommy

Sov gott syster yster =)

2009-04-27 @ 23:36:30
Postat av: patrik

Ha så kul i umeå:)



2009-04-28 @ 00:40:02
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Va skönt att ni kunde ta lite sovmorgon, det behövs nog kan jag tänka mig :) Åhh, va kul för Kevin att han fick det priset!! Det förtjänar han!! :D Ni får ha det så kul i Umeå!! :) Ha det bra!! :) Pussar och kramar <3<3

2009-04-28 @ 07:49:36
Postat av: Mikaela

skönt med sovmorgon :) Kevin förtjänar alla pris i världen :D <33



ha så kul i Umeå :)!

2009-04-28 @ 08:25:16
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Åh vad roligt för Kevin med priset. Han förtjänar det verkligen. Gratta honom och ge honom en stor kram. Ha det så trevligt i Umeå.

Kram

2009-04-28 @ 08:29:39
Postat av: Linnea Gröning

Åh, han förtjänar verkligen det priset, han är helt fantastisk. PUSS på er, ni är så fina så jag blir tokig<3

2009-04-28 @ 14:32:09
Postat av: kia

Vad mycket spännande saker som händer i ert liv! Vad kul, ha det så bra i Umeå, Stor kram till er båda

2009-04-28 @ 14:38:36
Postat av: Ellinor

Stort Grttis till Kevin. Han är bäst! :)

2009-04-28 @ 16:00:45
URL: http://www.nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Marielle

Kevin förtjänar verkligen priset! Stort grattis till honom!

2009-04-28 @ 17:09:40
URL: http://www.nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Vonne

Det gjorde ni rätt i att ta en ordentlig sovmorgon det behöver ni säkert! Hoppas det blir lika bra med konserten i Umeå som det var i Västerås (jag var där). Och förstås, va kul att Kevin fick Carl Billquist-stipendiet, det är han värd

2009-04-28 @ 18:57:10
Postat av: Linnea Gröning

Jag hoppas verkligen att du läser det är. Du är älskvärd. Jag sitter och kollar videos med Kevin, och kollar nu på videon när han sjunger "if tomorrow never comes" till dig, och när dom filmade dig och Kevin i Arvidsjaur, innan han ens började sjunga så satt jag med tårarna rinnandes ner för mina kinder, för jag har aldrig, aldrig någonsin sätt två så fina personer som er. Jag blir så lycklig av er, och jag hoppas att ni håller ihop för alltid, jag önskar er all lycka, ni förändrar ett helt land till något bättre. Ni är så mångas förebilder, och jag vet att jag är långt ifrån den enda som tycker att ni är de finaste paret som någonsin funnits, och ni kommer nog förbli de finaste som finns. Du betyder så mycket för mig ska du veta, inte bara för att du tog Kevin till detta landet och förändradet det, utan för att du är en så himla fin person, du är min förebild. Jag älskar att träffa dig, det ska du veta, när jag ska träffa Kevin så är det inte BARA det jag ser fram emot, utan att få träffa dig också. Du är verkligen den mest omtänksamma och finaste tjejen jag varit med om, och jag hoppas att ni förblir lyckliga tsm föralltid. Ni kommer nog alltid vara de finaste för mig, ni är magiska. Jag hoppas att jag får träffa dig på fredag, i Motala. Vill krama om dig så mycket, för den person du är. Hoppas allt är bra med dig, MASSOR med kärlek till dig Sofia Lundgren <3 / Linnea Gröning

2009-04-28 @ 19:57:32
Postat av: Marsel

Hejsan Sofia (: Hoppas ni har det supberbra du och Kev =) GRATTIS till Kevin! :D asså ni är så fina tillsammans! ni förtjänar verkligen varandra ni är BÄST! love you! pussssssss

2009-04-29 @ 18:02:30
Postat av: Karin

Hej!



Jag och min dotter Linda var i Umeå igår. Tack för att du var så trevlig. Du gjorde ett toppenjobb. Linda blev så glad när du sa att Kevin skulle bli glad för en present. Det var något hon gjort själv till honom från hela sitt hjärta, men som syskonen tyckte var för fjantig för att ge bort.

2009-04-29 @ 18:59:00
Postat av: patrik

Jätte fin blogg:)



Hur var spelningen i umeå?:)

2009-04-29 @ 22:41:49
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: Angelica - Gika

Hej Sofia! Du får gratta Kevin så mycket!! :)



Du jobbar hårt för din Kevin.. ni är så fina tsm..



Hoppas du blev uppvilad och är lite piggare idag.. :)



Kramar



/Angelica - Gika

2009-04-30 @ 13:42:57
URL: http://kevinborgsfans.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej Sofia!!!!!!! Hur mår du?? Jag mår kanon!!! Jag tycker också att ni förtjänar en riktigt lång sovmorgon!!!! efter allt slit med allt som händer omkring dig och Kevin!!!!! Och så ville jag säga att ni är SUPERSÖTA TILLSAMMANS PÅ BILDEN FRÅN MALTA!!!!!!(gissar jag) Som Kevin hade i sin förra blogg!!!!!!!

KRAMAR O PUSSAR MARIA!!!!!

PS. HÄLSA KEVIN!!!!!!!

2009-04-30 @ 19:45:23
Postat av: Patrik

Har ni kul på grillfesten?:):)



PS: Sofia du borde skaffa myspace:)



Ha d bra:)

2009-04-30 @ 21:40:05
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Hejsan Sofia. Vi åt din maträtt i kväll och den var super. Jag fick massor av beröm. Lägg gärna ut fler recept jag älskar att pröva nytt.Kram Britt-Marie

2009-04-30 @ 22:40:36
Postat av: Jeanette

Hittade din blogg via kevins hemsida :)

Nu har jag den i mina favoritbloggar :):):):)

2009-05-02 @ 20:25:25
URL: http://jeanettemm.blogspot.com
Postat av: marielle eriksson

Heeej sofia:D hoppas att du mår bra och att ni hade det kul i umeå förut:D tycker verkligen att det är så gulligt och snällt utav diig att hjälpa kevin såhär som du gör, du verkar vara en jätterar och trevlig tjej och jag hoppas verkligen att jag får träffa diig någon gång :) såg diig förut på kevins konsert i västerås och när han var där och uppträdde på media market men jag vågade inte gå fram och hälsa:( jag var för blyg, är väldigt blyg utav mig :(

du gör ett toppenjobb:) även med bloggen för din blogg är verkligen jättebra och rolig att läsa, du skriver väldigt bra :) du och kevin är det fiinaste och sötaste paret jag har sett:D Ni är ett tillsammans, ni är bäst tillsammans:D<3

stor kram till er båda:)



gå gärna in och kolla på min blogg, gjorde den idag så det är inte så många inlägg men ändå, gå in och kolla om du vill såklart:)



kramkram<3

2009-05-02 @ 21:10:39
URL: http://kevinisthebest.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Vill bara hälsa och säga att vilket jobb du och Kevin gjorde i Motala i fredags! Ni är fantastiska. Vila upp er och ta hand om varandra! Ni är verkligen värda att vara lediga ett tag nu!

Vi hörs!

Kram,

Ellinor (du vet vem).

2009-05-03 @ 21:55:12
URL: http://www.nogg.se/kevinborgmusic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle