Solsken!

Oj vilket underbart  fint väder det är i Stockholm idag! Nog för att jag tycker att man ofta blir lurad till att tro att det är varmare än vad det faktiskt är :P Ofta blåser det som sjutton vilket gör att det känns som minus 5. Idag tycker jag dock inte det ser ut att blåsa så mycket.

Vi var en snabbis på IKEA igår. Bara för att kolla så vi hade valt rätt madrasser till vår nya säng. SÅ idag ska vi åka och hämta allt. Vi får hjälp av Kevins turne ledare som har någon slags skåp bil. :)

Vi har bestämt oss för vilken sova vi ska ha också. Men det var fem till sju veckor leveranstid på den. Men det får vi helt enkelt leva med. Vi har ju klarat oss utan soffa hittils :) Dessutom är vi ju inte hemma sådär jätte mycket eftersom Kevin reser runt en hel del.

Nu ska jag ta mig lite frukost. Det kurrar gott i magen ;) Det kan hända att det kommer lite bilder senare idag. Mamma klagar på mig eftersom det var längesen jag uppdaterade med bilder hehe. SÅ nu är det bäst att göra henne glad.

På återseende :P


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Mikaela

ja det är roligt med bilder :) ha det bra sötnosar :)

2009-04-01 @ 11:58:54
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela

ja det är roligt med bilder :) ha det bra sötnosar :)

2009-04-01 @ 11:58:59
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Härligt med fint väder, här är det inte så fint tyvärr men jag hoppas solen kommer hit snart också :)Det måste vara skönt att lägenheten börjar komma i ordning nu kan jag tänka mig :) Ja lägg gärna in bilder, det är alltid kul att se :D Ha det bra så länge!! Hälsa Kevin!! :) Pussar och kramar

2009-04-01 @ 13:29:24
Postat av: Lena

Vad bra att du lyssnar på mig. Det blir kul att få se några bilder framöver. Ha nu en riktigt bra dag! Ska bli kul att se lägenheten när ni fått den i ordning. Kram...........

2009-04-01 @ 13:57:20
Postat av: kia

Förstår att det är ganska rörigt just nu med paket överallt. Bra att ni kollade det där med madrasserna för det kan bli jättejobbigt om det blir fel! lycka till! Stor kram till er båda!

2009-04-01 @ 14:37:38
Postat av: Patrik

Härligt med lite bilder:)





Underbart väder i stockholm idag:) lite små kallt kanske(A)

2009-04-01 @ 15:44:23
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: Jenny

Älskar också vädret! Längtar efter min jeansjacka som jag har besällt! =D

2009-04-01 @ 16:27:24
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Underbart vårväder här idag. Solen har lyst på oss och det har varit vindstilla. Lite snö har vi kvar men ett par dagar till så är den borta. Såg vårens första tussilago idag. Du kan tro att det gladde oss. Hoppas att ni får några oförglömliga dagar på Malta du och Kevin. Det där med bilder behöver du inte hasta med vi förstår att du har mycket omkring dig.

Kram till er båda

2009-04-01 @ 18:54:28
Postat av: Miwa

Hej Sofia!!!! Visst e de skönt när våren kommit....Skåne idag 14 grader i skuggan...sååå göttit.Ha ha tycker din mamma har helt rätt :) som mammor alltid har S Nu måste jag önska er en kanonbra resa till Malta. Mottagandet av er därnere kommer ju va nått helt enormt vad man förstår på fansen därifrån....Jättekul för Kevin att han uppmärksammas, det e han värd för han e otrolig o du oxå Sofia. Ni e sååå supergoa båda två. Bamsekram från Skåne

2009-04-01 @ 21:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle