Otur!

Ja som sagt så åkte vi tillbaka till Ikea idag för att hämta alla grejer vi sett ut...  Sedan visar det sig att dom inte hade sängen på lagret. Istället hänvisade dom oss till ett annat Ikea där dom lovade att grejerna skulle finnas.. Jo TJENA... När vi kommer fram så är det slut där också. Otroligt irriterande. Kört genom halva Stockholm och sedan har dom inte ens grejerna dom lovat oss.. Nåja... Vi gör ett nytt försök på måndag igen. Vi köpte iallafall en hylla och en super fin Tv, samt lite små prylar såklart.

Tidigt imorgon, närmare bestämt klockan 04.20 kommer taxin och hämtar oss. Planet från Arlanda går runt 06.00. Ska bli roligt att träffa alla på Malta igen. Tror det kommer bli helt underbart! Jag känner lite panik nu för jag har inte ens packat. Ska ta och göra det nu och sedan titta lite på fotboll om det finns tid.

Ha det bra!

KRAAAAAAAAAAM !!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ellinor

Hoppas resan går bra!! Ta gärna kort på dig och Kevin på malta så vi får se er i malta-miljön :)

Loads of love to you both!

2009-04-01 @ 21:42:52
Postat av: hafsa

Åh vad kul att du ska till Malta! ^^

Lycka till :)

2009-04-01 @ 22:13:44
Postat av: patrik

ha så kul:)

2009-04-02 @ 00:32:54
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: sjöbotjej

hej Sofia!

jag är ny här på din sida,men har följt vad som händer,sedan Kevin vann idol.

Jag tycker att ni är underbara tillsammans,hoppas attdet går bra för Kevin och det tror jag att det gör,med hans ödmjukhet och positiva attityd.

Jag har köpt "the Beginning" och tycker att den är bra. Det känns att han sjunger med själen.

Jag har försökt att skriva på hans blogg,men ej

lyckats komma med.Lycka till på Malta Kram!!

2009-04-02 @ 00:33:37
Postat av: patrik

Sofia tittade du på ungern-malta?:P



2009-04-02 @ 05:27:48
Postat av: Linnea Gröning

Vad glad jag blir nu när du börjat blogga mer igen :* Hoppas ni kommer ha det jättebra på Malta :)

2009-04-02 @ 07:00:07
URL: http://truecolourss.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej Sofia!! Åhh så störigt att dem inte hade grejerna!! Hoppas ni får dem snart iallafall :) Ni får ha det så mysigt på Malta och ta många bilder!! :D Trevlig resa!! Pussar och kramar <3<3

2009-04-02 @ 07:42:40
Postat av: Mikaela

ha det jättebra på Malta med Kevin :)

2009-04-02 @ 08:15:45
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Mandy

Hejsan tjejen...



Måste säga att jag är lite avundsjuk på dig just nu... du är på varmare bräddgrader och slipper sverigevädret... ta med lite värme till sverige så är du snäll... det är så typiskt IKEA att strula... men vad är det de säger " den som väntar på något gott..." håller tummarna för att ni får er säng på måndag... ha det underbart på Malta och sköt om er



kram M

2009-04-03 @ 22:04:25
Postat av: Miwa

Hej Sofia.....så kul för er att ni är på Malta. Vilket mottagande ni fick, sååå härligt o se.

Vädret i Södra Sverige är kanonvarmt idag o 15 grader varmt o soligt, undra var Mandy bor :)

När ni kommer hem vill jag ha rådet var man bor på Malta...ska definitivt ner o se Kevins konsert lovar Soliga kramar till er båda

2009-04-04 @ 16:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle