Hallå från Malta!

Hallå Hallå! :)

Ville bara uppdatera lite. Vi har det super bra här! Vi bor på ett underbart hotel och vädret kunde
inte varit bättre med tanke på att det bara är april. Folk badar i havet och gå runt i linne och shorts.
Hade jag vetat att vi skulle ha så tur med vädret så hade min packning sett annorlunda ut hihi. Jag har till och med lyckats få lite färg, eller snarare bränt mig och fått lite fräknar :) Det är härligt men man måste ändå vara försiktig, speciellt om man är lika ljus som mig.

Kevin har fått ett härligt bemötande av alla fans! Han var nog lika förvånad som mig över den hysterin vi mötte. Känns otroligt bra att få lite semester också. Iallafall för min del, Kevin jobbar ju såklart på som vanligt. Han ligger och sover för närvarande men jag ska väcka honom om en timme då vi ska ut och äta en middag.

Gonna write a little in english as well since some people from Malta also is reading my blogg. Just wanted to say thank you to everyone for supporting Kevin so much it means everything for him.. And a special thanks to his family who alays has his back no matter what. It truly was wonderful to see all of you again. Love you alot!

Här kommer ett smakprov på lite bilder. Lägger såklart in fler så småningom! Enoy! :o)


Pussar på balkongen :) I love it!


Underbart!


Utsikten från våran balkong! Whoohoo!


Ha en riktigt trevlig helg allihopa!
Kramar!


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Sophia

Ååh va härligt de ser ut att vara :D

de har varit sol här i stockholm idag 20 grader varmt men de är inte lika mycket som på malta;)hehe

tack för att du bloggade sofia. De har vi längtat efter :D Fina bilder du la in också :) puss på dig

2009-04-04 @ 17:15:38
Postat av: Carina

Hej!



Åhh vad härligt ni verkar ha det även om ni har ett späckat schema. Vi fans här hemma följer era äventyr där nere. Vi har sett vilket fantastisk mottagande ni har fått och jag förstår att Kevin måste njuta för fullt. Du ger honom ett så himla fint stöd , han kunde inte ha en bättre tjej vid sin sida. Jätteroligt med bilderna som du lagt upp, man blir så sugen att ut och resa. Sitter just nu och planerar vår familjs tre veckor långa bilsemester i Europa i juni som kommer bli helt fantastisk. Ser fram emot fler rapporter och bilder. Njut av tillvaron men ni är såå välkomna hem igen. Här är våren kommen, har solat idag och nästan bränt mig jag med :)Bless you both

2009-04-04 @ 17:28:59
Postat av: kia

Jättefina bilder! Vad härligt allt verkar, har kunnat följa er bra tack vare internet! Såg Kevin i xarabank där han fick ett fint bemötande! Fint väder väntar här i Stockholm när ni kommer hem!

2009-04-04 @ 18:48:55
Postat av: patrik

Ser underbart ut : )

2009-04-04 @ 23:43:17
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: Saanna

Gud va mysigt det ser ut :D Jag vill också till malta :) hoppas allt är bra (:

2009-04-05 @ 01:48:34
Postat av: Ulrika

Hej Sofia!! Skönt att höra att allt är bra med er :D Så härligt det ser ut :)Jättefina bilder!! :)Nu vill jag också åka, haha :P Har sett lite av hur ni blev mottagna där nere och det är helt otroligt!! Så himla kul att se :)Ni förtjänar det verkligen bägge två!!:) Ni är underbara!! Pussar och kramar <3<3

2009-04-05 @ 09:47:39
Postat av: Jenny

Wow, stranden ser ju helt fantastisk ut! =D

2009-04-05 @ 10:44:52
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Maja.

ser jättemysigt ut ju, se till att njut!

2009-04-05 @ 10:48:30
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Vonne

Hej, roligt att du ger oss lite uppdatering. Har hört att Kevin ska ge två konserter i augusti på Malta. Det vore jättebra om vi svenska fans får reda på tidpunkten för dom så snart som möjligt så dom som vill kan boka resa dit. Själv tänker jag försöka kombinera en semester till Malta den tiden. Ser jättemysigt ut på alla bilder så det vore roligt att åka dit och speciellt om det kan kombineras med en Kevin-konsert. Ha det fortsatt bra, just idag söndag har vi inget vidare väder men igår var det strålande solsken och varmt!!

2009-04-05 @ 14:04:49
Postat av: hafsa

Wooow vad fint det är där asså <333

Hoppas att ni har det bäst nu!

2009-04-05 @ 14:32:19
Postat av: patrik

Hej sofia:) bra uppdates här:D



Hälsa kevin att jag tror jag kommer till malta:D

vet du datum:)?

2009-04-05 @ 16:27:42
Postat av: patrik

glömmde, blev det ingen Match idag? trode ni skulle på Aik-halmstad på råsuda idag;) men säg till om ni vill gå på nån match :D så kan ja fxa det:)



2009-04-05 @ 16:29:02
Postat av: Mikaela

vackert det är där :) Så söta ni är tillsammans :D<3

2009-04-05 @ 19:33:32
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: linda

det ser ut som om ni har haft några fina dagar på malta.välkomna hem. ni är saknade.

kram

2009-04-06 @ 08:20:58
Postat av: Linda

Åååh vad skönt det såg ut!

Vår solen skiner gott här nere men skulle inte haft någon emot att åka till Malta!

2009-04-06 @ 14:44:58
URL: http://liindiiizen.blogg.se/
Postat av: marsel

fina bilder!!! hoppas ni hade det suuuperkul =) ppuuss & kkrraamm :D

2009-04-08 @ 16:17:43
Postat av: Emma

Härliga bilder! Vart på Malta befinner ni er?

2009-04-08 @ 17:59:55
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: NABILLIONAIRE - jag är den nya blondinbella, fast mycket mörkare.

Jag vill också vara i Malta...

2009-04-08 @ 18:07:54
URL: http://nabil.blogg.se/
Postat av: Jenny

Glad påsk, Sofia! =D

2009-04-09 @ 11:41:31
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Gry

Gud så härligt det ser ut :)

2009-04-19 @ 18:04:04
URL: http://gryandersson.blogg.se/
Postat av: angelica

så underbart fint:D

kram

2009-04-29 @ 18:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle